• #
  • Fiatal hazai tervezők bemutatkozása

OTTHONDesign 2015

Az OTTHONDesign kiállítás stabil része évek óta a hazai legnagyobb otthonteremtési kiállításcsokornak. A CONSTRUMA (építőipar), HUNGAROTHERM (épületgépészet), RENEO (megújuló energiák) és a CONSTRUMA KERT (kerttervezés, dísznövény) kiállítások alkotta csokor az OTTHODesign-nal együtt széles kínálattal várja a látogatókat április 15-19. között a HUNGEXPO Budapesti Vásárközpontban: a ház alapjainak lerakásától, a lakberendezésen át a kerttervezésig mindent megtalálnak egy helyen.
Az idei évben először csatlakozik a csokorhoz a 22.Lakásvásár, Magyarország legnagyobb ingatlanpiaci rendezvénye is.

Szakmai napok:  április 15-17.  9.00-18.00 óráig
Közönségnapok: április 18-19.  9.00-18.00 óráig (Vasárnap 17.00 óráig)

VÁSÁROLJA  MEG  JEGYÉT  ONLINE!
A közönségnapokra (április 18-19.) már a honlapon keresztül is megvásárolhatja belépőjét, ráadásul kedvezményesen.

Szombati online belépőjegy:  1.800 Ft
Vasárnapi online belépőjegy: 1.200 Ft

Belépőjegyével az összes egyidejű kiállítás megtekinthető.
Kattintson ide és máris megveheti!

AKCIÓS KUPONOK

A kiállítók akciói, kedvezményes ajánlatait megtalálja az Akciós kuponok oldalon. Válogasson kedvére, majd a leválogatott kuponokat kinyomtatva magával is hozhatja!

ÚJDONSÁGOK

A kiállítók újdonságait az Újdonságok oldalon megtalálja.

Tovább a részletes látogatói elemzéshez....

Néhány kiállítói vélemény a 2014-es OTTHONDesign kiállításról:

Három éves kiállítás tapasztalattal, cégünk vezetősége úgy döntött, hogy ez évben először, az Otthon Design kiállításon mutatjuk be exkluzív prémium márkánk legújabb modelljeit.
Mind az érdeklődők számában, mind a megrendelőink számát tekintve jelentősen túlmutatott elképzeléseinken a rendezvény.
Az elkövetkezendő években szeretnénk meghatározó résztvevői lenni a kiállításnak. 
Soós Zoltán
SMEG Bemutatóterem Budapest

Cégünk saját tervezésű kandallók gyártásával, azok értékesítésével foglalkozik. A kiállításon győri partnercégünkkel, a PIKTOR Kft.-vel karöltve vettünk részt. A kereskedelmi hátteret budapesti márkaképviseletünk, a Fürjes Kandalló biztosította.
A kiállítás 5 napja alatt – az elosztott katalógusok alapján- standunkon közel 2.500 látogató fordult meg. Helyben 8 üzlet köttetett, ami közel 10%-kal volt jobb a tavalyinál. Partnerkörünk is bővült két viszonteladóval, erre a 2013-as kiállításon nem került sor.
A kiállításhoz fűződő akciónkban (április 02-23.), országos kiterjedésű partnerhálózatunk is részt vett. Ezen idő alatt a kiállításhoz köthetően 16 %-kal magasabb forgalmat realizáltunk, mint az előző évben.
Összességében a vásáron való részvétel beváltotta a hozzá fűzött reményeket, elégedetten zártuk ezt az időszakot.
Nagy valószínűséggel a 2015-ös kiállításon is részt kívánunk venni.
Elekes Lajos Gábor, értékesítési vezető
HAAS+SOHN Kft.

OTTHONDesign 2014 képekben:

A 2014-es kiállítási csokorról készült videó összefoglalót a képre kattintva megtekintheti.

 

A 2014-es OTTHONDesign kiállítás videóját a képre kattintva megtekintheti.

 
Néhány kiállítói vélemény a 2013-as kiállításról:
 

„Évek óta rendszeres kiállítói vagyunk az OTTHONDesign kiállításnak. Nagy előnye a rendezvénynek, hogy közönsége alapvetően nem nemcsak látogatók, hanem komoly érdeklődők. Akik idővel vásárlókká vállnak. Tapasztalataink alapján a befektetett energia, munka és pénz többszörösen megtérül!”
Thaly Csaba
Ügyvezető, Laurum Kft.

"Az Otthon Design kiállításon valódi potenciális jövőbeli vásárlókkal találkozik a kiállító, akik lakásukra igényesek, valamint komoly anyagi háttérrel rendelkező lakásfelújítók, építkezők.

Amennyiben ezzel a szegmenssel megfelelően tud kommunikálni a kiállító, akkor ez, az év többi napja során is komoly megrendeléseket is hozhat. Az idei kiállítás számunkra a tavalyi kiállításhoz képest, eddig több, mint 30%-kal több konyhabútor megrendelést hozott, ezáltal a megnövekedett nyereségnek köszönhetően gépparkunkat is jelentős mértékben tudtuk fejleszteni. Ennek következtében még különlegesebb íves konyhabútorokat tudunk létrehozni, a kiszélesedett felhasználói igények figyelembe vételével."
Macsali Zsolt
Macsali Kitchen Manufacture

"A kiállítás építészek, belsőépítészek felé történő pozicionálása sikeresnek mondható, ezt a szakmai napokon megjelent nagyszámú érdeklődő is bebizonyította. Nagyon sok személyes kontaktus felvételére került sor a kiállításon, ami hatását tekintve sokkal hatékonyabb marketing szempontból nézve, mint egy online vagy offline kampány. A személyes kapcsolatfelvétel számunkra nagyon fontos, mivel mi egy olyan termékkört forgalmazunk, feldolgozunk ami egy forradalmian új belsőépítészeti felületi anyag, aminél nagyon sokszor a tárgyalások során derül ki, hogy ez az anyag mi mindenre is jó, ezáltal a felhasználási területe igen széles."
Nagy Judith
Hi-Macs Magyarország